آرشاآرشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

هدیه پاک خدا

دریاااااااااا آب بازییییییییییی

1392/4/29 13:06
نویسنده : مامان
927 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزززززززززززززززززززززز دل مامان.فدای پسر صبور مهربون شیطون بلای خودم بشم من.چند روزی حالت خوب نبود گل پسرم آخه سرمای خیلی بدی خوردی اونم وسط چله تابستون با تب خیلی بالا ناراحت  چقدر اذیت شدی جیگل مامان اونقدر تبت بالا بود (به معنی واقعی داشتی توی تب میسوختی الهی مامان به قربونت بره الهی هیچوقت دیگه اینجوری تب نکنی گل پسرم و همیشه سالم باشی)که نصف شب بردیمت بیمارستان و بعد از زدن آمپول و چند روز دارو دادن(البته طبق معمول مجبور بودم به زور متوسل بشم نیشخند )یه کم حالت بهتر شد ولی هنوز هم سرفه میکنی و کاملا خوب نشدی.والبته حسابی هم آب رفتی و کوشولو شدی اینقدر محسوس بود که خاله جونی هم که زیاد به این چیزا توجه نمیکنهچشمک متوجه آب رفتنت شد.الهی که همیشه تنت سالم باشه نفسممممممم.قربونت بشم من که هرروز داری شیرینتر میشی عسل مامان.گاهی که با کنترل تی وی بازی میکنی و یهو کانال عوض میشه کنترلو میگیری سمت تی وی و هی دکمه های مختلفو میزنی و و قتی نتیجه نمیگیری ومیری نزدیک و نزدیکتر و دکمه ها رو فشار میدی خنده دقیقا متوجه شدی که من به چی حساسم و همون رو انجام میدی تا بدوم دنبالت و توام جیغ میزنی و با اون نگاه شیطونت میخندی و فرار میکنی مثلا خودتو میچسبونی به توری در تراس و فشار میدی سمت بیرون منم از ترس اینکه نکنه یهو درتوری باز بشه میدوم سمتت و تو هم جیغ و داد و خنده قربون اون خنده هات بشم من هم دیگه از ترس این کارات درو باز نمیذارم.همچنان به در فر گاز آویزون میشی .یه کاری که جدیدا انجام میدی میری سراغ سیم آنتن تی وی و هی دستکاریش میکنی و برفک میشه یعنی در طول روز 100 دفعه دست میزنی و من 100 دفعه درستش میکنم باز تا میرم سراغ کارام میبینم رفتی و داری به سیم آنتن دست میزنی خنده کارتن angy birdsرو خیلی دوست داری و حسابی به اون خوک سبزاو سه تا جوجه پرنده میخندی.بهت یاد دادم دهان و بینی و چشماتو نشون میدی.وقتی میگم مامانی دهانت کو؟دهنتو باز میکنی و زبونتو در میاری میگم چشم چشماتو میبندی و فشار میدی میگم بینی مثل موش کوشولوها میکنی صورتتو قربونت بشم من موش کوچولووووووووووووی منماچقلب دست وپا و مو رو هم بلدی پسر باهوش خوشگل منبغل جیگلم چندروز مامان جونی و باباجونی و خاله جون الی اومدن پیشمون و تو از همه بیشتر خوشحال بودی از حضورشون همینطور که بیشتر از همه ناراحت شدی از رفتنشون و چند روز طول کشید تا به نبودنشون عادت کنی.اون مدت یه سفر 2 روزه شمال رفتیم و حسابی خوش گذشت.سومین سفرت به شمال بود و حسابی کنار دریا آب بازی کردی و خوش گذروندی اینقدر از آب بازی لذت میبردی و توجه همه رو به خودت جلب کرده بودی که چند تا از مسافرا اجازه گرفتن و ازت عکس گرفتن حسابی معروف شدی واسه خودت عینک چند روزه باز خیلییییییییییییی بد غذا شدی و حدسم درست بود که داره دندون جدید در میاد جای دندونای نیشت خیلی ورم کرده و اونجور که میگن دندون نیش خیلی سخته.پایین هم جای 2 تا دندون سفیده.4 تا دندون با همممممممممممم خیلی اذیت میشی جیگل مامان فدات بشم من.واسه همین هم هست که دایم بهم آویزونی و میخوای بغلت کنم تا تو شونه هامو گاز بگیری و من جیغ بزنم از شدت درد.

من برم سحری بخورمخوشمزه بعدا میام باز مینویسم و عکس میذارم عزیزززززززززززززززززز دلمممممممممم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا مو فرفری
27 تیر 92 5:28
سلام دوست عزیز دخترم در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم بهش رای بدین خیلی ساده ست فقط عدد 143 را به 20008080200 اس ام اس کنید.هر کسی موبایل داشته باشه می تونه رای بده.مرسی از لطف ومهربونی شما. http://arinanafasam.niniweblog.com