آرشاآرشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

هدیه پاک خدا

پسر مهربونم

1391/8/15 23:29
نویسنده : مامان
123 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرخوشگل مامان بغلقربونت بشم من .پسر خوش اخلاق وخنده روی من.اولین ساعتی که به دنیا اومدی وقتی لباس پوشوندن و اوردنت پیش من و بابایی کاملا هوشیار بودی وانگشتت توی دهنت بودو با اون چشای خوشگلت این ور اون ورو نگا میکردی از اون موقع تا الان که 169روز از تولدت میگذره چهره ات خیلی تغییر کرده ولی از اول معلوم بود که صورت نمکیت به بابایی رفته حتی حالتای خوابیدنت که دستتو میذاری روی پیشونیت و میخوابیخواب .

ژست خوابیدن پسرکم

 

وقتی چیزی میخوریم نگامون میکنی و با دهنت مزه مزه میکنی جوری ملتمسانه نگاه میکنی که ازگلومون پایین نمیره قربونت بشم پسرکم.چند روز دیگه صبر کنی تو هم میتونی غذا بخوری البته غذای مخصوص خودت رو عزیز دلم. الان 2 ماهی میشه که تا میخوابونمت غلت میزنی .گاهی به پهلو میخوابی و توی همون حالت انگشت شصتتو میذاری تو دهنت و اواز میخونی (اووو  اببوووووووووووووو...)وقتی خوابت میاد باید برات آهنگ گنجشک لالا سنجاب لالا...رو بذاریم تا راحت بخوابی.ماممممما رو گاهی که چیزی میخوای و من حواسم نیست میگی قربون اون مامممما گفتنت بشم من.خیلی وقتا باهات حرف میزنم و کلمات رو برات شمرده میگم تا بتونی بگی با دقت نگام میکنی و لباتو تکون میدی گاهی بعد من میگی و میخندی.دارم سعی میکنم بابا رو هم زودتر بگی  اگه بدونی بابایی چقد ذوق میکنه وقتی صداش کنی .هر جا میریم توجه همه رو به خودت جلب میکنی دورت جمع میشن یا از دور قربون صدقه ات میرن و باهات حرف میزنن تو هم ماشا... خنده رویی و با اون لثه های بی دندونت به همه لبخندمیزنی قربون خنده هات بشم من.عاشق سرسبزی مخصوصا درختا هستی ومدت زیادی به درختا نگاه میکنی اگه شاخه هاشون تکون بخوره جوری نگاهشون میکنی به قول خاله الی انگار داری درقدرت آفرینش خدا تفکر میکنی.حسابی هم دردری شدی.اگه کسی لباس بیرون تنش باشه دست و پا میزنی ونگاهت جوریه که ادم دلش نمیاد یه سر نبردت بیرون.خونه مامان جون که بودیم هرروز با مامان جون میرفتی بیرون گاهی هم با دایی و باباجون. تمام مدت زمانی که بیرون هستیم مدام اینور اونورو نگاه میکنی واگه چندساعت بگذره شیر هم نمیخوای.البته من حواسم هست وبه موقع بهت شیر میدم.دوست داری تمام مدت یکی باهات حرف بزنه و بازی کنه .وقتی بابایی خونه نیست همه وقتمو پر میکنی به قول معروف فرصت سرخاروندن برام نمیذاری پسر قشنگم.پسر مهربونم اگه یه نی نی دیگه دور و برمون باشه و گریه کنه تو هم بغض میکنی وبعدش گریه میکنی قربون پسر حساس و مهربون خودم بشم من.

خیلی چیزا هست که میخوام بنویسم اما الان فقط همینا اومد تو ذهنم عزیزکم.بازم میام و مینویسم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ناشناس
20 آبان 91 15:57
عزیزم - انشالله خدا بهش سلامتی و عمر پر برکت بده




خیلی ممنونم