آرشاآرشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

هدیه پاک خدا

اولین کلام رو مینویسم برای همسر عزیزم...

1391/2/2 20:06
نویسنده : مامان
199 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزم ازت سپاسگذارم به خاطر همه حمایت ها صبوری و مهربونی هات.از اینکه تمام این مدت مثل همیشه همراهم بودی با خنده هام خندیدی با گریه هام غمگین شدی با بدخلقی هام کنار اومدی و دم نزدی درعوض لبخند ونگاه مهربونت رو به من هدیه کردی       تمام این مدت که میدونم گاهی لحظات خیلی سختی بوده بهم ارامش دادی و نذاشتی اب توی دلم تکون بخوره.با همه خستگی و مشغله کاریت بعد از کار بیرون با جون و دل به تمام کارای خونه میرسی انگار نه انگار که خسته ای .گاهی با خودم میگم من اگه جای تو بودم شاید خیلی وقت پیش ازاینا کم میاوردم     خیلی خوب میدونم کمتر مردی برای همسرش ایننننننننننننننننن همه فداکاری و مهربونی میکنه. قدر مهربونی هاتو میدونم...       niniweblog.com                          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ارزو
18 آبان 91 11:49
امیدوارم همیشه کنار همسرت خوشبخت باشی


خیلی ممنونم .همینطور شما
بابای آرشا
18 آبان 91 12:33
پسرکم من هر چی هستم و دارم به واسطه مامان مهربونته.
همسر عزیزم همیشه بهت افتخار می کنم.
من الان سه وجه دارم وجه حیاتیم مامانته و بخشی مهمی از وجودم تو هستی و وجه سوم هم احساسات خوشایند و زیبای من نسبت به شماست. وجود شما زندگی بخش منه. من چیزی جز شما نیستم...