آرشاآرشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

هدیه پاک خدا

شمارش معکوس ...

1391/2/10 18:29
نویسنده : مامان
179 بازدید
اشتراک گذاری

پسرخوشگل مامان الان تو 37 هفته و3 روزه که تو دل مامان هستی قربونت بشم     الان 37 هفته و 3 روزه که من وبابا واسه به دنیا اومدنت و برنامه هایی که برات داریم نقشه میکشیم     الان 37 هفته و 3 روزه که هرروزش خدا رو به خاطر اینکه تورو به ما هدیه کرد سپاسگذاریم       دیگه شمارش معکوس مون برای دیدنت شروع شده      طبق تاریخ سونوگرافی 18 روز دیگه مونده تا بیای و ما بشیم 3 نفر     هردومون خیلی هیجان زده ایم niniweblog.comاما من یکم استرس هم دارم.این روزا به تکون خوردنت خیلی حساس شدم و نگران سلامتیت هستم عزیز دلم.میدونم دیگه جات خیلی تنگ شده قربونت بشم وقتی سکسکه میکنی شکمم خیلی واضح تکون میخوره و بالا پایین میپره منو بابایی گاهی خندمون میگیره گاهی خودتو یه گوشه دلم سفت میکنی و اینقدبه زیر دنده هام فشار میاری که اشکم در میاد گاهی هم خودتو تو دل مامان کش و قوس میدی و بالا پایین میپریniniweblog.com  وقتی بابایی دستشو میذاره رو دلم و نازت میکنه مثل یه پسر خوب اروم میشی        الان حدود 2 ماه از اخرین سونو یی که رفتیم میگذره     هر بار دکتر فیلم سونو و ضربان قلبتو برامون سی دی میکنه من و بابایی خیلی وقتا 2 تایی میشینیم و بازیگوشیات تو دل مامانو میبینیم برای دست و پای کوچولوت دلمون ضعف میره   صدای قلبتو که مثل گنجشک میزنه گوش میدیم وقربون صدقه ات میریم اگه بدونی چقد بابایی واست ذوق میکنه پسرکم.عکس سه بعدیت خیلی شبیه بچگیای باباییه. دوست دارم اخلاقتم به بابات بره و بشی یه مرد خوب و مهربون.....      فردا قراره من وبابایی بریم سونو و یه بار دیگه قبل اینکه به دنیا بیای روی ماهتو ببینیم و از سلامتیت مطمئن بشیم پسری من.واسه فردا لحظه شماری میکنیم....       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نفس
10 اردیبهشت 91 11:04
بسلامتی مامانی...
ایشالا روزایِ پایانی هم زودی براتون با خوشی سپری بشه و این پسملِ ناز و فسقلیتونو بغل کنین
راستی مامانی میشه خواهش کنم حالا که نی نی تویِ دلتونه واسه اومدنِ نی نیِ منم دعا کنین باشه؟









میبخشی دوستم انگار خیلی وقت پیش نظر دادی ولی من الان دیدم.امیدوارم تا خالا نی نی اومده باشه تو دلت.اگه هم نیومده زودی بیاد.حتما دعا میکنم