آرشاآرشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

هدیه پاک خدا

یه هفته دیگه...

1391/2/22 14:18
نویسنده : مامان
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم عزیز دل مامان نفس بابا.امروز هم که بگذره 39 هفته ات تموم میشه و طبق سونو فقط یه هفته مونده تا به دنیا بیای .من و بابایی خیلی بیقرار اومدنت هستیم دلمون میخواد چشم روی هم بذاریم این هفته تموم شده باشه و تو صحیح و سالم کنارمون باشی پسرم.دیگه هر چیزی که لازم بوده خریدبم و همه چی آماده اومدنته.شنبه هم قراره مامان جون(مامان من)بیاد خونمون و یه مدت پیشمون بمونه تا وقتی اومدی کمکمون کنه مواظبت باشیم و خم و چم بچه داری رو یادمون بده.راستی الان خونه بغلیمون عروسیه و حسابی بزن و بکوب تو هم انگار از صدای موسیقی خوشت اومده و داری حسابی توی دلم میرقصی niniweblog.com        امسال برای من یه فرقی با سالهای گذشته داره و اون اینکه علاوه بر عنوان زن نام زیبا و مقدس مادر هم نصیبم شده خیلی خوشحالم  و تو بهترین هدیه ای برای من(برای ما) پسرکم niniweblog.com  بی صبرانه منتظر اومدنت هستیم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)