آرشاآرشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

هدیه پاک خدا

آرشا نق نقو شده

1391/9/28 20:20
نویسنده : مامان
164 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم قندوعسلمماچ  بغل.چند وقته نتونستم بیام و برات بنویسم سرم خیلی شلوغه همه انرژیمو میگیری بس که شیطونی و همش میخوای باهات بازی کنم و البته نق نقو شدی و تا حدی بغلی.این دندوناتم که همونجور که نوک زده بودن موندن وجا خشک کردن دلشون نمیاد از تو لثه هات بیان بیرون ناراحتکاش زودتر دربیان تا هم تو اذیت نشی عزیز دلم هم من و بابایی از دست گریه های شبانه ات یه خواب آروم داشته باشیمخمیازه  لثه هات اذیتت میکنه و مدام دستت یا اسباب بازیات (البته میشورمشون)تو دهنته.مامان جون میگه من هم سر دندونام خیلی اذیت شدم و آخر سر با زدن آمپول دندونام دراومدن.تو این مدت که نیومدم  تعطیلات تاسوعا وعاشورا به خاطر نذری که داشتیم یه سفر رفتیم مشهد .قرار بود 3 روز بمونیم اما به خاطر سرمای بیش از حد اونجا سه روز شد یه روز و عوضش رفتیم شمال و تو هم از اونجایی که عاشق ماشین سواری ودرخت و طبیعت هستی خیلی کیف کردی.البته دلت واسه روروئکت تنگ شده بود چون وقتی برگشتیم خونه چشم ازش برنمیداشتی و یه دل سیر روروئک سواری کردی.

الان توی 7 ماه هستی چندروزه میتونی بشینی هوراالبته گاهی کج میشی و یه وری میافتی.دکترتو عوض کردیم و از دکتر جدیدت (دکترنریمان)خیلی راضی هستیم یه دکتر جوان و باحوصله و باسواد.یه وقتایی دستتو خیلی محکم میکوبی به زمین یا روی پات یا روی میز نمیدونم این واسه چیه ؟کنجکاوشدم ویه بار امتحان کردم باهمون شدتی که تو میکوبی مچ دستم درد گرفت.

ذهنم همینقدر یاری کرد تا بنویسم .اینم چند تا از عکسای نفس مامان:

 

آرشا در حال تماشای گل گندمپسرگیتارست ماپسرفوتبالیست ماقربونش بشم من یه دستی هم میتونه توپو بگیرهپسر کتابخون ماتسبیح مورد علاقه آرشابرج مکعبی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

هیراد و عمه لیلاش
28 آذر 91 22:37
سلام و یه خواهش کوچولو من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
زهرا
29 آذر 91 19:11
الهی چقدر آرشا قیافه اش مظلوم شده
چقدر هنرمنده این نی نی
عاشق اون عکس فوتبال شم..


مرسی زهراجونم.بازی موردعلاقه اشه فوتبال جالبتر اینکه مسابقات فوتبال تلویزیون رو هم میبینه
زهرا
3 دی 91 6:02
هه هه هه. فرشته کوچولو از الان عاشق فوتباله فکر کنم بزرگ شه از اون پسر شیطونا می شه که می ره صورتشو رنگ تیم فوتبالش می کنه می ره تشویق تیم توی استادیوم.
خاله پروانه
3 دی 91 13:09
قيافه آرشا تو این عکسا ديگه کامل شبيه باباش شده




امیدوارم اخلاق ورفتارش هم مثل باباییش باشه