آرشاآرشا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

هدیه پاک خدا

پسر باهوش منننننننن

1392/9/13 21:41
نویسنده : مامان
554 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت بشم من جوجه طلایییییییییی من قلبامروز حسابی مامان رو ذوق زده کردی.یه کتاب داری که شکل حیوانات رو کشیده و چندباری برات اسمشونو گفتم از خواب که بیدار شدی کتابو اوردی و گذاشتی جلوت ورق زدی و به زبون خودت یه چیزایی گفتی.بهت گفتم آرشا مامانی ببعی کو؟میتونی نشونم بدی؟ورق زدی و پیداش کردی و با انگشتت نشونم دادی خیلییییییییییییی خوشحال شدم فکر کردم شاید همینجوری شانسی بوده باز گفتم هاپو کجاس؟نشونم دادی گفتم جوجو کجاست؟خرسی کو؟...همه رو درست بهم نشون دادی عزیززززززززززززززززززززز دل ماماننننننننننننن کلی برات دست زدم تو هم دست زدی از ذوق محکم بغلت کردم و حسابی چلوندمت جوجه طلایی مننننننننننننننننبغلماچ 

 

خوب حالا چند تا عکس:

 

 

 

جیگللللللللللل من روی زمین خوابش بردهقربونت بشه مامان که اونجوری خوابت برده نوششششششش جونتتتتتتتتخودم میتونم لامپا رو روشن کنم اینجورییییییخوشحالم میخوام برم ددریکی از جاهایی که برای تماشای تی وی یا بازی کردن دوست دارمبدون شرحخوشتیپ کردم برم ددر

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان ارمیتا
31 اردیبهشت 93 8:29
سلام عزيزم تولدت مبارک خاله جون ايشالا صدوبيست سال کنار مامان بابا شاد زندگى کنى
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون از تبریکتون.بهترینها رو برای ارمیتا و مامان و باباش ارزو دارم